CALL CENTER (ÇAĞRI MERKEZİ)

Kullandığınız pazarlama araçlarının size sunamadığı, doğrudan satın alma eğilimine yöneltecek yeni bir stratejiye ihtiyacınız mı var?

CALL CENTER (ÇAĞRI MERKEZİ)

Gümüş Call Center, Uluslar arası Tele marketing hizmetlerini Türkiye’de devam ettiriyor. Satış, Müşteri memnuniyeti, müşteri geri kazama çalışmaları, bilgilendirme, reklam, anket, araştırma, mevcut müşteri koruma, yeni müşteri portföyü kazandırma gibi projeleri Firmalar adına gerçekleştiren Türkiye’deki en kapsamlı Çağrı Merkezi Gümüş Call Center uzman kadrosu ve ileri teknoloji ile hizmetini sürdürüyor.

Gelişen dünya ekonomisinde şirketler arası rekabet arttıkça kitle iletişim araçlarındaki reklam kirliliği de her geçen gün artmaya devam ediyor. Bu nedenle potansiyel müşterilere ulaşmak ve istenilen mesajı iletmek şimdi çok daha da zor ve maliyetli.

Hali hazırda kullandığınız pazarlama araçlarının size sunamadığı, doğrudan satın alma eğilimine yöneltecek yeni bir stratejiye ihtiyacınız mı var?


Gümüş Call Center, iş ortakları için alternatif dağıtım kanalları üzerinden kampanya tasarımı ve nokta hedefli iletişim gerçekleştiren doğrudan pazarlama platformudur.

Kısaca, Gümüş Call Center sizin için satış fırsatlarını belirler ve interaktif iletişim kanalları üzerinden satış süreçlerinizi sonlandırır.

GÜMÜŞ CALL CENTER HİZMETLERİMİZ:

  • Kampanya bilgilendirme
  • Veri güncelleme
  • Potansiyel müşteri tespiti
  • Abone yenileme
  • Geri kazanım aramaları
  • Randevu alma
  • Müşteri memnuniyet araştırmaları
  • CRM tabanlı özel proje aramaları
  • Tahsilât aramaları
  • Pazar araştırmaları

2009 yılında Telefonda Satış toplam işlem hacminin 480 Milyar USD olacağını biliyor muydunuz? Kaynak:Direct Marketing Association

Özellikle Avrupa ve Amerika'da birçok şirket emlak dan arabaya, banka kredisinden internet hizmetlerine kadar pek çok ürün ve hizmeti müşterilerine telefon aracılığı ile teklif etmektedir. Bu sayede kısa zamanda yüz yüze kanal ile ulaşılamayacak kadar çok sayıda potansiyel müşteriye ulaşmakta, satış maliyetlerini daha etkin yönetebilmektedir. Gümüş Call Center bu hizmeti sizlere kazandırıyor.


Telefonda satış ile ;

  • Müşteriye özel kampanya teklifleri oluşturabilirsiniz,
  • Kısa zamanda çok sayıda müşteriye ulaşabilirsiniz,
  • Satış maliyetlerinizi düşürebilirsiniz,
  • Upsell / Cross Sell fırsatları yaratabilirsiniz,
  • Fiziksel engelleri yok eder, tek bir noktadan dünyanın her yerine satış yapabilirsiniz.

Bu sebeplerle telefonda satış dünyada en çok tercih edilen alternatif satış kanalı olmaktadır.

Nokta hedefli kampanyalar;

Gümüş Call Center, uluslararası tecrübeli uzman pazarlama ekibi ile şirket hedeflerinize uygun nokta hedefli satış fırsatlarını belirler, buna uygun kampanya önerilerini oluşturur.


Çağrı merkezi ve on-line kanallar;

Gümüş Call Center, işe alım aşamasından başlayarak, çalışan gelişimi ve yönetim süreçlerini satış yetkinliği üzerine uzmanlaştırdığı çağrı merkezi kadrosu ile kampanyanızı hayata geçirir. Ayrıca sadece çağrı merkezi değil, mobil ve internet platformları ile kampanyanızı zenginleştirir.


CRM ve yeni fırsatlar;

Gümüş Call Center, müşterileriniz ile karşılıklı, uzun vadeli bir değer ilişkisi yaratmak amacıyla her iletişimde müşteri davranışlarını analiz eder, ihtiyaçlarını belirler, yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerin sadakatini arttırmaya yönelik uygulamaları hayata geçirir.

Kısacası; Gümüş Call Center şirket hedefinize uygun satış ve pazarlama hizmetlerini modüler yapıda tek bir çatı altında sunar.

Gümüş Call Center'i rakiplerinden ayıran en büyük fark ise; "satış başarısındaki riski" ilk günden paylaşmaya hazır olmasıdır. Başlamak için bize hedefinizi söylemeniz yeterli.


Sadakat Programı;

Oluşturulacak sadakat programları ile şirketten kopma ihtimali olan müşterilerin tespit edilmesi, mevcut müşterilerin daha aktif hale getirilmesi ve harcamaların artırılması ve müşteri sadakatinin devamlılığı sağlanabilir.


Sadık müşteri yaratmanın avantajları;

  • Sadık müşterinin şirkete getireceği gelir zamanla artacak ve karlılığa olumlu olarak yansıyacaktır,
  • Sadık müşteriye yapılan servisin maliyeti zamanla düşecektir,
  • Sadık ve memnun müşteriler yeni müşterileri de beraberinde getirecektir,
  • Sadık ve memnun müşterilerin fiyat hassasiyeti daha azdır.

Hizmet Süreci:

  • Firma Tele marketing yapılacak bölgeyi ve kriterleri belirler veya kendi müşteri portföyünü hazırlayıp teslim eder Örneğin; X Ülkesinde İlinde X Bölgesi (Veriler tarafımızdan sağlanır)
  • Yukarıdaki hizmetlerimizden tercihlerini belirler. Örneğin; Kampanya bilgilendirme, Veri güncelleme, Potansiyel müşteri tespiti, Abone yenileme, Geri kazanım aramaları, Randevu alma, Ürün Tanıtımı ve Satışı. Satışa ikna olan müşterilerin Firmanın satış ekibine bildirilmesi gibi…
  • Firmaya kullanıcı adı ve şifre verilmesi (Firma Arama esnasında online olarak, aranan kişileri ve sonucunu takip edebilmektedir.)
  • Toplam arama sayısı ve proje süresi belirlenir.
  • Fiyat teklifi verilir.
  • Firma yetkilileri firması ve ürünleri hakkında ekibimize eğitim verir.
  • Anlaşma imzalanır ve proje başlar.
  • Firma Proje süresince aramaları ve sonuçlarını online olarak görecektir. Ayrıca Proje sonunda detaylı rapor firmaya teslim edilir.
  • Proje Sona Erer.

İmkânlarımız:

  • 70 kişilik Alanında uzman Çağrı Personeli kadrosu
  • İleri teknoloji ve kristal ses kalitesi ile görüşme
  • 4 katlı plazamızda rahat ve huzurlu çalışma ortamı
  • Türkçe, İngilizce, Hollandaca, Felemenkçe, Almanca, Fransızca ve Rusça Görüşme yapabilme
  • Tüm ülkelerde talep edilen hedef kitleye, sabit ve Gsm verilerine ulaşma imkânı
  • Firmaların online olarak anında raporlara ve sonuçlara ulaşma imkanı
  • Görüşmelerin müşteri memnuniyeti için kayıt altına alınabilmesi

İletişim Bilgilerimiz

Konusu ne olursa olsun bizlerle iletişime geçmenizden mutluluk duyacağız.

Telefon:+90 242 606 0 666 (Pbx)
+90 242 228 35 30

Fax:  +90 212 326 41 25

Fct:+90 541 688 22 47

Email:destek@basliklisms.com.tr

Adres:Pınarbaşı mah. Atatürk Bulvarı No:46 Zeynel Şahin Apt. Kat: 6 D:13
Konyaaltı / Antalya